Edremit Belediye Başkanı Selman Hasan Arslan, Kurban Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayınladı. Başkan Arslan, “Bayramlar insanları birleştiren, sevgi, saygı ve hoşgörünün çoğaldığı zamanlardır. Yardımlaşma, dayanışmanın zirveye ulaştığı Kurban Bayramı’na kavuşmanın mutluluğunu yaşarken paylaşmayı ihmal etmemeliyiz. Manevi duyguların yoğun olduğu…
